+

Promocje w sklepie zoologicznym – jak je skutecznie przeprowadzić?

27.07.2020

Tworzysz liczne oferty specjalne, chcąc przyciągnąć klientów, ale nie zawsze wszystko działa tak, jak zaplanowałeś? Dowiedz się, co możesz zrobić, żeby promocje skutecznie zachęcały do zakupu.

Czytaj więcej

Jakie są trendy w żywieniu zwierząt domowych?

07.07.2020

Czasy, w których domowe zwierzęta karmiono resztkami z naszego stołu, dawno minęły. Od wielu lat stale wzrasta świadomość tego, jak bardzo organizm psa czy kota różni się od organizmu człowieka. Właściciele wiedzą, że karma dla psa czy kota musi być odpowiednio zbilansowana a także suplementowana niezbędnymi witaminami, minerałami czy pierwiastkami śladowymi. Przedstawiamy najważniejsze trendy w żywieniu zwierząt domowych, które ilustrują oczekiwania klientów.

Czytaj więcej

Sprzedaż mokrej karmy w sklepach zoologicznych. Jak zaproponować ją klientowi?

30.06.2020

Dowiedz się, jakie nietypowe rzeczy wpływają na to, czy ktoś kupi mokrą karmę dla psa lub kota właśnie w Twoim sklepie.

Czytaj więcej

Techniki wspierania sprzedaży w sklepach zoologicznych – czyli jak sprawić, że klient chętniej zrobi zakupy w naszym sklepie.

23.06.2020

W dzisiejszych czasach coraz bardziej rośnie konkurencja, jest coraz więcej sklepów, w tym sklepów internetowych, z którymi musimy walczyć o klienta. Dowiedz się jakie proste zmiany możesz wprowadzić tak, żeby klientów przyciągnąć, zatrzymać i skłonić zarówno do powrotu jak i polecenia znajomym.

Czytaj więcej

Doktor Dolittle – jak zbudować zaufanie zwierząt i ich właścicieli?

18.05.2020

Jeśli prowadzisz klinikę weterynaryjną, masz przynajmniej dwukrotnie więcej klientów, których należy zadowolić, niż miałbyś prowadząc zwykły gabinet. O Twoim profesjonalizmie przekonani powinni być właściciele zwierząt, ale także one same muszą obdarzyć Cię zaufaniem. Jak je uzyskać? Przeczytaj poniższe porady.

Czytaj więcej

Visual merchandising w sklepie zoologicznym – nasze porady

06.05.2020

Często wystrój sklepu zoologicznego nie zmienia się przez dłuższy czas, a ich właściciele i kierownicy zapominają o tym, że także i takie wnętrze można dostosować do nowoczesnych trendów i tego, czego oczekują klienci. Dobrze ułożony towar, ciekawie zaprojektowana witryna i kilka innych detali mogą kompletnie zmienić to, jak dane miejsce jest postrzegane. Dowiedz się jak przy pomocy drobnych zmian w wystroju możesz zachęcić odwiedzających do kupienia większej ilości towaru.

Czytaj więcej

Fanpage sklepu zoologicznego- jak komunikować się z klientem?

29.04.2020

Jeśli prowadzisz sklep zoologiczny, Twoją główną konkurencją są supermarkety, w których potencjalni klienci robią swoje codzienne zakupy. Zazwyczaj z wygody, z braku czasu, ale też wiedzy, ludzie zadowalają się skromnym asortymentem dla zwierząt, jaki mogą tam znaleźć. Na Tobie spoczywa zadanie dotarcia do nich i przekonania, że warto pofatygować się właśnie do Twojego sklepu zoologicznego. Strona na Facebooku (fanpage) czy konto na Instagramie nadają się do tego celu idealnie, o ile są właściwie prowadzone.

Czytaj więcej