See Bloggers to największy festiwal w Polsce w formie prelekcji, warsztatów i paneli dyskusyjnych, zrzeszający twórców internetowych. Jubileuszowa, dziesiąta edycja odbyła się w Łodzi w dniach 14-16 czerwca i zgromadziła 2 500 uczestników.
Prelegentem podczas części merytorycznej była między innymi ambasadorka marki Dolina Noteci – Anna Dereszowska, która rozmawiała ze swoimi gośćmi na temat misji i rozwoju.
W ramach tego wydarzenia odbył się plebiscyt #Hashtagi Roku, którego zwieńczeniem była uroczysta gala, podczas której wręczano nagrody dla zwycięzców w poszczególnych kategoriach oraz przyznawano specjalne wyróżnienia.
Magdalena Ołowska, dyrektor ds. marketingu, reprezentując Dolinę Noteci jako partnera tego wydarzenia, miała zaszczyt wręczyć nagrodę specjalną dla Kamili Piwowarczyk (MilaByli) za jej działalność na rzecz zwierząt. Kamila od lat wspiera różne organizacje, organizując wraz z Doliną Noteci regularne dostawy psiej karmy. Wykorzystuje swoje zasięgi na IG, aby znaleźć psiakom nowe domy i organizuje liczne zbiórki, z których już 1,5 mln złotych zostało przekazane na pomoc zwierzętom. Wspiera również nasze inicjatywy, takie jak pomoc dla lokalnych schronisk, które dzięki niej stają się coraz bardziej rozpoznawalne i efektywne.
#Hashtag Roku to wyjątkowe wyróżnienie, które pokazuje, jak duże znaczenie mają słowa publikowane w sieci oraz jak wielki wpływ na swoich obserwatorów mają influencerzy. Podczas gali finałowej nagrodzono tych twórców internetowych, którzy wyróżniają się swoją działalnością, kreują oryginalne treści, a ich odbiorcy tworzą aktywną społeczność.
Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach:
Festiwal See Bloggers stanowił doskonałą okazję do nawiązania nowych relacji, podzielenia się wiedzą i doświadczeniem, a także zaczerpnięcia inspiracji. Było to z pewnością wydarzenie wyjątkowe i jesteśmy dumni, że mogliśmy być jego partnerem.