+

dolina noteci live

Dolina Noteci partnerem gali #hashtagiroku!



See Blogers to największy festiwal w formie prelekcji, warsztatów i paneli dyskusyjnych zrzeszający twórców internetowych w Polsce, a wzięło w nim udział, aż 2500 osób ze świata social mediów! Tegoroczna, dziewiąta już edycja, odbyła się w Łodzi w dniach 16-18 czerwca, a jej hasło przewodnie to: „Czas się zatrzymać”. Ten temat w kontekście prowadzenia profili w social mediach może dotyczyć zastanowienia się nad jakością i wartością działań w nich prowadzonych przez influencerów.

Jednym z prowadzących panel podczas części merytorycznej był Ambasador marki Dolina Noteci – Krzysztof Jankes Jankowski, który rozmawiał ze swoimi gośćmi o tym, jak stworzyć jakościowy kontent w mediach społecznościowych.

Organizatorzy See Bloggers w ramach tego wydarzenia prowadzą również plebiscyt dla twórców internetowych, którzy wyróżniają się swoją działalnością, kreują oryginalne treści, a ich odbiorcy tworzą aktywną społeczność. Finałem tego plebiscytu jest Gala Hashtagi Roku, podczas której są wręczane nagrody dla zwycięzców poszczególnych kategorii, a także nagrody specjalne. Dolina Noteci została Partnerem tego wydarzenia, a Magdalena Ołowska, dyrektor ds. marketingu, miała zaszczyt wręczyć na scenie nagrodę specjalną dla Igora Tracza, Mistrza Świata w psich zaprzęgach i wieloletniego Ambasadora Marki Dolina Noteci – za jego działalność na rzecz zwierząt oraz szczególne zaangażowanie w pomoc zwierzętom w Ukrainie.

Współpraca Doliny Noteci i Igora Tracza trwa od 2015 roku i początkowo koncentrowała się głównie na wsparciu sportowca i  jego drużyny poprzez zapewnienie im odpowiednio zbilansowanego żywienia dla psów sportowych. Przez ten czas Igor został wielokrotnym mistrzem Polski, Europy i świata w wyścigach psich zaprzęgów. Kiedy wybuchła wojna w Ukrainie, bez wahania ruszył na pomoc potrzebującym, kontynuując swoje wysiłki, aby znaleźć środki pomocy dla poszkodowanych zarówno ludzi, jak i zwierząt. Jest wytrwały, konsekwentny i pracowity, realizując kolejne wyjazdy, aby wesprzeć potrzebujących po drugiej stronie granicy. Mimo niebezpieczeństwa i trudności związanych z sytuacją w Ukrainie, nieustannie angażuje się, poświęcając wiele sił, czasu i nieprzespanych nocy. Zorganizował już 47 konwojów z pomocą humanitarną i deklaruje, że będzie te działania kontynuował. Wielokrotnie wspierała go w nich marka Dolina Noteci, która podczas Gali poza przyznaniem nagrody Hashtaga Roku, przekazała mu bon na 1000 kg karmy, które postanowił wykorzystać w realizacji kolejnych konwojów humanitarnych.

#Hashtag Roku to wyjątkowe wyróżnienie, które podkreśla jak duże znaczenie mają słowa, które pojawiają się w sieci i jaki wpływ na swoich obserwatorów mają influencerzy. Podczas gali finałowej w unikatowym miejscu w samym sercu Łodzi – Monopolis, zostali nagrodzeni Ci, których działalność w sieci wyróżnia się w wyjątkowy sposób.

Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach:

  • Influencer Roku – Agnieszka Witkowska znana jako Architekt Porządku,
  • Osoba Publiczna Aktywna w Sieci – Cezary Pazura,
  • Influencer Odpowiedzialny Społecznie – Martyna Wojciechowska,
  • Bloger Roku – Pan Tabletka,
  • Instagramer Roku – Rafał Jonkisz,
  • Youtube Roku – Kanał Sportowy,
  • TikToker Roku – Prawo Marcina,
  • See Bloggers Awards 2023 – Michał Wrzosek,
  • Power Influencer – Magda Gessler,
  • Sportowiec Roku – Joanna Jędrzejczyk,
  • Nagroda specjalna od marki Dolina Noteci – Igor Tracz,
  • Nagroda specjalna od marki Monopolis – Lastowicze,
  • Nagroda specjalna od marki Twój Styl – Italia poza szlakiem,
  • Nagroda specjalna od marki Miasta Łódź – Marcin Józefaciuk,
  • Nagroda specjalna od marki Gemini – Malwina Bakalarz z kanału Baku Family.

Festiwal See Bloggers jest idealnym miejscem do spotkań i zacieśnienia współpracy na wszystkich poziomach. To doskonała okazja, by podzielić się swoją pasją, wiedzą i doświadczeniem, a także znaleźć inspiracje i nowe pomysły. To wyjątkowe wydarzenie dla blogerów, fotografów, projektantów, marketerów, a także twórców, którzy chcą rozwijać się i aktywnie działać w mediach społecznościowych.